COMUNICAT. ENDORFY – un nou brand european pe scena tehnologică internațională

Cooling, deținătorul SPC Gear și SilentiumPC, prezintă noul său brand global: ENDORFY. Noul brand este rezultatul expansiunii internaționale a companiei și a extinderii publicului țintă. ENDORFY merge dincolo de sectorul jocurilor, dorind să ajungă cu produsele sale la toți fanii tehnologiei moderne.

Vezi video ENDORFY aici: https://www.youtube.com/watch?v=LI0JBGTB4xs

Crearea brandului ENDORFY este un răspuns la natura dinamică și schimbătoare a pieței tehnologice. Este, de asemenea, o investiție pe termen lung pentru a asigura calea companiei către o creștere pe piața globală. Cooling a creat un brand unic și puternic, ce urmează tendințele moderne de comunicare, răspunzând cerințelor consumatorilor globali și impunându-se pe întreaga piață tehnologică.

După succesul înregistrat pe piețele locale, următorul pas firesc pentru noi este extinderea. Compania noastră se concentrează în mod constant să dezvolte atât calitatea produselor, cât și gama de operațiuni. Am remarcat deja rezultate promițătoare pe mai multe piețe externe, de exemplu în Republica Cehă și Germania. Cu toate acestea, a sosit momentul să creștem semnificativ amploarea operațiunilor noastre. Vom fi prezenți în aproape toată Europa și în viitor, în întreaga lume. Vrem să concurăm cu cele mai mari companii din industrie,” menționează Łukasz Zdziech, CEO al Cooling

Formarea brandului este, de asemenea, rezultatul unui public țintă extins. ENDORFY oferă produsele sale tuturor tipurilor de utilizatori de tehnologie. Comunicarea lor se extinde mult dincolo de industria gamingului.

Gaming-ul este in ADN-ul nostru și nu vom uita acest lucru niciodata. Cu toate acestea, publicul nostru nu mai este de mult timp alcătuit exclusiv de gameri. Acesta include și creatori de conținut, streameri, podcasteri, scriitori sau utilizatori ocazionali, care nu au nevoie de jocuri pentru a se bucura de tehnologie” explică Łukasz Zdziech. “Ca răspuns la aceste schimbări dinamice, am decis să adaptăm brandul pentru a fi relevant atât pentru publicul nostru de gameri, cât și pentru cei care nu provin din această lume. Vrem să fim un brand asociat cu emoțiile pozitive oferite de tehnologie.”

ENDORFY este un brand pentru toți cei care doresc să se distreze folosind tehnologia. Această relație strânsă, aproape colegială, dintre companie și publicul său se află în centrul creației ENDORFY și a întregii viziuni din spatele noului brand dezvoltat de Cooling.

“În timpul dezvoltării design-ului ENDORFY, ne-am întrebat ce au în comun toate grupurile noastre de clienți extrem de diversificate. În cele din urmă am găsit răspunsul. Este vorba de emoțiile pe care le trăiesc prin intermediul tehnologiei”, adaugă Jacek Serwański, directorul de marketing al Cooling. “Este bucuria de a câștiga un meci la un joc sau mândria atunci când le arăți prietenilor tăi PC-ul construit de tine însuți. Este, de asemenea, un moment de relaxare după o zi lungă, cu muzica ta preferată în căști. Aceste mici momente sunt foarte prețioase pentru noi, deoarece, deși sunt caracteristice fiecărui individ, ele îi aduc de fapt împreună pe toți utilizatorii de tehnologie.”

De asemenea, brandul s-a asigurat că și comunicarea vizuală iese în evidență. Imaginea ENDORFY se bazează pe o paletă de culori unică. Aceasta nu este folosită de nicio entitate cunoscută în industrie. Cele două culori principale sunt galbenul și albastrul și sunt susținute de negru, alb și diverse nuanțe de gri.

“Acordăm o mare atenție detaliilor, ceea ce se poate vedea, de exemplu în cutiile de ambalaj pe care le-am proiectat pentru ENDORFY”, explică Jacek Serwański. “Cutia albă iese imediat în evidență pe raftul magazinului, unde de obicei predomină negrul în departamentul de tehnologie. Pe cutie, arătăm produsul din aproape toate unghiurile. Acest lucru permite clientului să vadă ce cumpără chiar și fără să deschidă ambalajul.”

Produse cheie disponibile începând cu octombrie 2022:

–           Sistemul de răcire Navis F280 asigură o funcționare silențioasă, fără zgomot de ventilator 

–           Microfoanele Solum Studio & Solum Broadcast sunt o soluție care oferă un sunet clar și un confort maxim în timpul orelor lungi de înregistrare

–           Wireless Thock Compact Keyboard Series: tastaturi fară cabluri încurcate, care permite o mai multă concentrare asupra sarcinilor

–           Moușii GEM și GEM Plus în culoarea “Onyx White” oferă precizie incredibilă și un design original cu o schemă de culori unică

Despre Cooling

Istoria companiei Cooling a început în 1993, când Zbigniew Zdziech a fondat o companie care vindea accesorii pentru calculatoare. Zece ani mai târziu, compania a început să comercializeze produsele online, iar în 2007, producătorul a creat primul său brand, SilentiumPC, care producea ventilatoare. Brandul s-a extins rapid și a ajuns să ofere carcase pentru PC, coolere pe aer și surse de alimentare încă din 2012. În 2016, compania a decis să vizeze și piața de accesorii și periferice pentru calculatoare, lansând al doilea brand, SPC Gear. Primul produs al noului brand a fost un scaun de gaming de înaltă calitate, urmat de două serii de tastaturi de gaming, un microfon de streaming, un mouse ultra-ușor și căștile VIRO, care au avut un succes uriaș de vânzări. În prezent, compania deține o poziție de lider pe piața poloneză în segmentele de carcase pentru PC, surse de alimentare și răcire cu aer, iar căștile SPC Gear VIRO ocupă în permanență primul loc în clasamentul vânzărilor.

Autor: Comunicat