Circuitul de CS:GO BLAST Premier a anunțat un parteneriat pentru drepturile mass-media cu serviciul de abonament sportiv DAZN, transmite ESI.
Ca urmare a acordului, serviciul va difuza viitoarea finală de primăvară care va avea loc la Lisabona, precum și celelalte evenimentele BLAST Premier din 2022.
Circuitul va fi disponibil în peste 100 de țări, inclusiv Japonia, Statele Unite și Marea Britanie. Colaborarea cu DAZN este al doilea anunț privind drepturile mass-media făcut de BLAST Premier în 2022. Urmează dezvăluirea a 35 de oferte în februarie. BLAST a confirmat că fanii vor putea în continuare să vizioneze evenimentele sale pe Twitch și YouTube.
Aceasta nu este prima dată când DAZN și BLAST Premier și-au unit forțele. În februarie 2020, serviciul a achiziționat drepturile de difuzare braziliană asupra circuitului. Alături de CS:GO, DAZN a prezentat, de asemenea, WePlay Ultimate Fighting League (WUFL) în urma unui parteneriat cu deținătorii dreptului de imagine și organizatorul turneului WePlay Esports.

În ultimele luni, BLAST Premier și-a reînnoit și extins numeroase parteneriate, inclusiv tranzacții cu platforma de pariuri online Betway și cu startup-ul german de software Shikenso Analytics.
Alexander Lewin, vicepreședinte de distribuție și programare la BLAST, a vorbit despre înțelegere: “Suntem încântați să facem echipă cu una dintre cele mai mari și mai respectate platforme de streaming sportiv din lume, DAZN. Scopul nostru general este întotdeauna să ne asigurăm că BLAST Premier este disponibil și accesibil în cât mai multe regiuni din întreaga lume, acest parteneriat ne ajută să atingem acest obiectiv cu BLAST difuzat acum în 154 de zone geografice și în 25 de limbi.
“Parteneriatul nostru cu DAZN în peste 100 de piețe este o dovadă a cererii globale actuale pentru BLAST Premier și a calității ridicate a producției.”
Circuitul BLAST Premier 2022 conține șapte evenimente și implică 32 de echipe din întreaga lume. Echipele participante concurează pentru o parte din premiul de 4,275 milioane de dolari.
Datorită ofertelor media ale circuitului, sezonul 2022 va fi disponibil în peste 130 de teritorii TV în 25 de limbi, inclusiv limba română în România.
Autor: David Urziceanu